Bli med på affiliateseminar 22. januar 2015 - gjerrig tilbud for WF-medlemmer

Hei alle dere som driver med eller har lyst til å begynne med affiliate!

1. januar arrangerer ANFO (Annonsørforeningen) affiliateseminar i Oslo for publishere, nettverk og annonsører.

Tanken er å bringe sammen annonsører, byråer og nettstedseiere med ledende rådgivere og leverandører av affiliateløsninger, samarbeidspartnere og reklamenettverk. Selvsagt alt med tanke på å øke din omsetning, men like mye for å knytte nye kontakter og få faglig input.

Hva skjer på affiliateseminaret? Det blir både foredragsholdere, stands fra en rekke aktører (eks. Tradedoubler, Netbooster, Euroads, Adservice osv. osv. ) og ikke minst mingling. Følg med på nettsiden http://affiliateseminaret.no/ - der ny informasjon vil bli lagt ut. Du kan gjerne også henge med via FB eller LinkedIn. Dersom 2015-utgaven blir en suksess, kan dette bli en årlig og utvidet happening.

Du husker kanskje at et slikt arrangement har vært diskutert og forsøkt planlagt tidligere, men nå skjer det altså! :slight_smile:

KUN 490 kroner for medlemmer av Webforumet: Du som WF-medlem får en skikkelig saftig rabatt, dersom du melder deg på innen 1. november 2014. Angi “rabattkoden” ANFO2015 (i feltet “Deres ref./P.O.nr”) når du melder deg på via dette skjemaet hos ANFO.

Jeg gjør oppmerksom på at jeg ikke har noen som helst økonomiske interesse i dette, kun et genuint ønske om å etablere forbindelser med andre publishere, nettverk osv. Selvsagt skal du ikke se bort fra at vi sammen kan dra nytte av nettopp slike forbindelser :slight_smile:

Håper du setter pris på initiativet og at du har tid og lyst til å delta. Gleder meg til å treffe deg og en rekke andre 22. januar i Oslo.

Hilsen Rune

Påmeldt :slight_smile: Dette blir moro!

Veldig enig. Gleder meg!

Tror det hadde vært gøy!
Nå har jeg en jobb som gjør at jeg ikke kan delta :frowning: men lykke til

Arrangementet er forøvrig nå flyttet fra Mesh til Hotel Bristol i Oslo.

Hadde jeg ikke bodd i Beijing, så skulle jeg selvfølgelig deltatt. Dette er et veldig bra initiativ, rune69. :slight_smile:

dagtid eller kveldstid? varighet?

Smart å holde av hele dagen. Fra 12 til 4. Mingling til kveldstid.

Definitivt.

Wow! Denne hadde jeg tenkt til å dra på uansett, så tilbudet var absolutt hyggelig. :slight_smile:

Og jeg håper mange andre som “sitter på kammerset” kjenner sin besøkelsestid og blir med på dette. Det er neppe farlig å bli kjent med andre som driver med det samme som en selv :wink:

Seminaret begynner å få pressedekning. Affiliateseminaret hadde en hyggelig artikkel i Klassekampen(papirutgaven) i går, og i dag har Morgenbladet en litt annen vinkling. De har tydeligvis ikke gjort like mye research.

Tenker vi sier Morgenbladet jeg :slight_smile:

Morgenavisen sluttet å komme ut før internett kom til verden.

Morsomt at Kjersti Løken Stavrum, generalsekretær i Norsk Presseforbund er gift med Gunnar Stavrum, verstingen selv når det gjelder å forkle reklame som journalistikk.

Sikkert mange interessante samtaler rundt kjøkkenbordet :slight_smile:

Da er man offisielt påmeldt. :slight_smile:

Man hører jo mye om rosabloggerne som bl.a. bruker affiliate (se f.eks. dette oppslaget - http://www.dt.no/nyheter/stina-bakken-lever-av-bloggsuksessen-1.8618071 ).

Ikke det at jeg er i mot å bli kjent med flere av dem (?), men i denne sammenhengen er det nok av andre jeg synes det ville vært mer interessant å møte “feis tu feis”.

Jeg har sjekket tallene og det er kun 40 plasser igjen! Så smart å sikre seg billett så fort som mulig om du ønsker å være med.

Da er man offisielt påmeldt, her også! :wink: