Teste et nytt konsept for Norske nettbutikker

Jeg trenger å komme i kontakt med noen som driver nettbutikk i liten/mellomstor skala, for å teste et nytt konsept som skal forenkle jobben med å drive nettbutikk uavhengig av plattform.

Det er også interessant å snakke med noen som er i oppstarten av nettbutikk.

De som bidrar vil selvfølgelig få tidlig beta tilgang, og kostnadsfri tilgang i en periode etter lansering.

Trenger ca 20min av tiden din, enten på skype (e.l) eller telefon.

Send PM med kontaktinfo, og tidspunkt det passer.

Takker på forhånd! :slight_smile:

Jeg vil tro at du kan tilby kostnadsfri periode livet ut dersom du vil ha gode testere. Da virker det seriøst. Om tjenesten din har som mål til å nå ut til mange bedrifter så gjør det ingenting at du gir f.eks 5 potensielle abonnementer kostnadsfri tilgang livet ut.

Skal ikke ha en tester i form av test av tjenesten.
Jeg skal teste konseptet på noen, men ønsker ikke å legge dette fritt ut på nett.

Om man kan være beta tester i tillegg så venter selvfølgelig gratis abonnement :slight_smile:

Vi har 40+ nettbutikk-kunder på kundelisten til Inevo - eller er du bare interessert i drivere av nettbutikker?

Det er også interessant! Regner med at dere har god innsikt i prosessene og utfordringene deres kunder har, spesielt ettersom jeg kunne lese at dere har fokus på kundereise.

Er du i Oslo? Jeg begynner å jobbe igjen neste uke, så om du har lyst til å stikke innom kontoret vårt i Øvre Vollgate 9 er du velkommen til det. Bare send meg en epost om når du har ledig tid før kundene begynner å fullbooke kalenderen min igjen :slight_smile:

kenneth@inevo.no

Sender deg mail ila helgen Kenneth! :slight_smile: